زمان جاری : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 12:10 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



تعداد بازدید 14
نویسنده پیام
manager آفلاین


ارسال‌ها : 5
عضویت: 14 /9 /1391
محل زندگی: اصفهان
شناسه یاهو: mani199607@yahoo.com
تشکرها : 15
تشکر شده : 5
پر پرواز
پر پرواز
پر مرغان سفیدیست
که می ترسند از روز خدا
که شکاری نشوند
و به راهی نروند
و گناهی نکشند
می ترسند از چون من و تو
که گرفتیم از آنها
شوق را
شوق ماندن
شوق مهر مادری را
شوق پرواز
شوق لبخند و سنا را
تا برفت از بام خانه
تیرکی او را نشانه
چون مرا فریاد بود
من زدم ، من زدم
چون گل زیبا نشان را
فکر کن
من تو را آن گونه هستی
چون گل زیبا نشان پر پر کنم

دفتر سیاه و سفید

برگرفته از : pournafisi.blog.ir

امضای کاربر : می گذرد ؟

چه خوب و چه بد

دوستی های کودکانه ، خندیدن های گاه گاهانه

بازی های راه مدرسه ، با رفتن تو از کنارم


چه خاطرات نمونه ای بر دیوار روزگار از من و تو جای مانده است.

یاد دعواهای گاه و بی گاه به خیر ؛ بر سر چیز های نامطلوب

تو می بخشیدی و من مانند همیشه گستاخانه از بخششت خودم را به بی حواسی می زدم


امان از من

تو مرا بخشیدی و من تو را .....
چهارشنبه 02 اسفند 1391 - 11:31
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 2 کاربر از manager به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: police & 13701225 &



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :